Om helgen

Det har varit en väldigt dålig uppdatering nu i helgen här i bloggen... Men så blir det ibland.

I fredags så var jag först med Lukas i några timmar, åkte sedan till bromma och mötte upp Jess. Vi åkte hem till mig och chillade hela kvällen. Kollade på Twilight och Wallie (vet inte hur den stavas), as bra filmer båda två iallafall. Somnade runt 2.

Jag blev väckt klockan 10 nästa morgon utav att Jessica typ slår/kittlar mig i ansiktet med en stoooor groda (gosedjur) hahah. Vi åt frukost, satt lite vid datan, åkte upp och köpte glass på konsum, åkte hem igen, gick ut i det fina vädret med voffsingen. Jessica passade på att ta massa fina kort ute i naturen:)
Sen åt vi middag och runt 6 så tog vi bussen. Jag skulle först träffa Lukas, men det blev inte så. Vi åkte istället hem till Jessica.. Köpte en Ben & Jerry's på vägen också hehe! Vi hade kanske hunnit vara hos Jessica i 5 min, sen kom Fredrik och strax därefter även Jocke.
Vi kollade på film hela kvällen... Hann med tre st. Drömkåken, Monsters INC och Liar Liar. Dom två förstnämnda är as bra!
Dom drog hem runt halv 3 då jag inte ens kunde hålla ögonen öppna längre. Fast jag och Jess somnade runt halv 4 tror jag... Eller jag somnade strax innan Jessica.
Trevlig kväll... Dock vart det lite trångt att sitta 4 pers i en 2 manna soffa haha!

Idag så var jag först med Jessica, sen åkte jag hem till Lukas. Kom hem för en stund sedan... Är lite små trött.
Fick mig dessvärre en "liten" chock när jag gick in och läste Robin's blogg. Men nu några hjärtattacker senare så har jag lugnat ner mig lite. Dock fortfarande lite chockad. Tänker på dig!

Lovar att dela med mig av lite bilder från helgen i morgon... Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa lite ur svenska boken. Har omprov i morgon.... Känns sådär, för jag vet knappt vilka sidor som ska läsas haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0