Söndag

Känns som att det har varit två söndagar i rad nu, först igår, och ja idag blir väl en exakt lika slapp dag.
Brukar gilla söndagar, iallafall nu när det lider mot sitt slut i skolan. Plus att både gossipgirl och one tree hill går på kvällen. Men nu vet jag att iallafall oth har slutat gå, det var säsongsavslut förra söndagen.. Vet inte hur det ligger till med gg men antar att det gäller samma sak där. Fasiken.. Så från och med nu blir det ännu tråkigare på söndag's kvällarna.

Jag lyckades iallafall att hålla mig hemma igår, en skön och välförtjänt hemmakväll med Robinson och chirre, gött.
sånt behövs det också ibland.
Trots att Mickis tjatade och tjatade om att jag skulle följa med på fest, då hon visste ett par stycken som hon och Emelie skulle dra på.. Men jag tackade nej. Jag orkade verkligen inte duscha, fixa mig, klä upp mig och allt som hör till. Men äsch får väl ta igen det nästa helg, eller hur Mickis? ;)

Nej, nu tänkte jag dra mig ut i solen.. Skönt att det äntligen är lite trevligt väder, efter att det har regnat i ett par dagar nu.
Hörde att både måndag och tisdag ska bli underbara när det gäller vädret, och det låter ju inte helt fel :)

        

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Aaa nästa helg, då jävlar :D <3<3<3<3<3

2009-05-24 @ 23:46:02
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0