Valborg är överskattat, insé det.

Det var trevligt i går.

Jag åkte till Mickis runt 6, vi fixade oss lite sen tog vi moppen till Sundby, där även Linn var, så vi tog bussen där ifrån med henne:) Bussresan var trevlig haha..  Vi mötte Emelie i bromma och sen började våran lilla bilfärd som även den var jääävligt roligt, haha mycket skratt. Lite synd om Emelie iofs.. Vi förde ett jävla liv haha!

Emelie körde Linn och Sofia till gamla stan där dom skulle på fest och vi fortsatte till Orminge, hittade ingenstans för en lite för full Lukas kunde inte ens beskriva vägen haha, illa. Men tillslut så hittade vi iallfall varandra och ja, kvällen vart trevlig. Kall, men trevlig.. Lite misslyckad men fan.... Trevlig haha.
Vi åkte dock hem rätt tidigt pågrund utav lite saker.

Emelie körde hem Mickis och jag hoppade av i stenh där jag mötte Amer, Emil, Kevin och massa. Stod där och frös i typ 10 år. Trodde jag skulle dö... Eller trodde åtminstonde att jag skulle få amputera bort mina tår, dom var helt kritvita. 11 cm klackar med öppen tå när det är sådär kallt ute är ingen höjdare ska jag få be och tala om haha!!
Fick sjuss från stenh till Sundby utav snälla Marcus.. Det var dock någe fel på hans moppe så den gick typ i 30, vilket inte var speciellt najs, mina tååååååååååår. Sen tog jag moppen från Sundby och åkte hem... Det var det värsta jag har varit med om. Det blåste cp kall luft på mina tår i typ 70 km i timmen i en kvart nästan.... Grät nästan när jag gick/kröp innanför dörren hemma, hahaha mamma trodde jag skulle dö eller något. Sen värmde hon mina små fötter ett tag. Jag hade världens frossa, men kröp sedan ner under täcket och somnade efter typ 20 min, skönt som fan.
Njöt när jag vaknade i morse och kände hur varmt det var, värme<3 Hahah!

Har varit ute mycket idag, AS fint väder verkligen.



En bild på Mickis och mig från igår i bilden. I love you, föralltid.


P.s Det var en nykter kväll igår. Inget alkoholintag at all. Vi drack alkoholfri skumpa med jordgubbssmak. Mjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0