You can light up the dark

Det har varit en kanondag idag.
Trots att jag gick upp flera timmar innan vad jag egentligen skulle ha gjort en normal torsdag. Orsak... NP i Engelska.
Tog 07.33 bussen, och ja det är nog den tidigaste bussen jag har åkt med till skolan på typ 2 år tror jag.
Jag mötte iallafall Elise i bromma, hann köpa med mig en frukostmacka och kaffe från donken, för frukost hann jag inte äta innan jag åkte i morse. Jag hann fixa mig på en halvtimme, bara det är jävligt bra gjort för att heta Lisa.

När vi kom till skolan så var det prov som gällde på direkten, det gick kanoners. Kändes väldigt bra att gå där i från och veta att man svarade på allting och nästan var helt säker på det mesta.
Vi fick en timmes rast plus lunch. Till lunch fick alla en varsin sallad plus börd, dom bjöd även på fruktsallad. Det gör dom alltid nu för tiden, kärlek till min skola!
Jag, Jennifer, Elise, Romina och Jess satte oss ute och åt. Det var lite små kyligt men funkade finfint ändå.
Efter lunchen så var det dags för NP del 2,  det kändes bra det med. Båda delarna gick bra för mig så det ska bli spännande att se vad man får för betyg sen.
Sen hade vi svenska och matte, kan inte säga att jag gav allt på någon utav dom lektionerna direkt... Sov på svenskan. Fast vi kollar på film, men den är tyvär SKITTRÅKIG. Och på matten så typ satt jag bara där, snackade med Tullan, försökte jobba, men hade inget att ge haha. Orkade verkligen inte. Så jag sa att jag skulle på något möte med mentorn och gick... Fick vänta på Elise en liten stund men sen kom hon och vi åkte hemåt. Även idag hann vi med en glass, gött som fan!

Nu är jag hemma, har nyss ätit middag. Det var välbehövt... Var riktigt hungrig. Men nu sitter jag här DÖ mätt istället, inte lätt inte haha.



Frukost.


Prov.


Lunch. Fruksallad, bröd, sallad.

Kommentarer
Postat av: jeni

fast vi gjorde ju båda nationella innan lunch:P

2009-05-08 @ 18:52:18
URL: http://youaretheparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0