A promise, like a reward for persisting through life so long alone.

Klockan ringde redan 05.00 i morse. Fast jag klev upp vid 06.55.
Det första mamma fårgade mig när jag kom upp var om jag var trött. Dum fråga när det typ stod bokstaverat i min panna. Fyfan.. Har gått runt med en sådan sjukligt seg känsla i kroppen i dag. Känns som att jag inte har sovit på flera dygn. Har ju iofs sovit dåligt nu i helgen, men trodde att min och Ida's rejäla sovmorgon i går skulle göra så att min kropp kom i kapp lite med sömn, men icke.

Strax efter kl nio så var jag i skolan. Vi har egentligen prao nu men skulle ändå samlas där för att hämta lappar och få massa information och sånt. Sen direkt efter det så åkte jag hem igen.. Kom hem runt tolv skulle jag gissa på. Har inte gjort så mycket mer i dag, bara tagit det lugnt liksom. Med tanke på att jag nog är världens tröttaste människa.
Har mest legat i sängen, kollat tv och smsat med en viss herre som får mig på bra humör. Sånt gillas!

I morgon börjar min prao på dagis. Ja det blev dagis, hade liksom inget annat att välja på tillslut. Men det gör mig inte så mycket, jag gillar barn och trivs där eftersom jag har praoat där förut. Sen kanske jag byter praktikplats dom sista veckorna, får väl se.
André's förlsag om att jag ska praoa hos honom står fortfarande öppet... Hahah. Nej men, ah om jag nu hittar något annat som kanske är lite mer media inriktat så byter jag väl från dagis liksom.
Jaja nog pratat om det..

 


Kommentarer
Postat av: Ready for Fashion

har nu startat upp min mode blogg!



kika gärna in! :)

2009-11-02 @ 20:48:33
URL: http://readyforfashion.blogg.se/
Postat av: SEXYFUCK - endast för tjejer och bögar

Hej! Besök gärna min blogg med många lättklädda killar ;) endast för tjejer och bögar ;)

2009-11-03 @ 00:36:13
URL: http://sexyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0