Ashes of dreams you let die

Vilket jävla skit väder. Riktigt kallt och blött. Regn regn regn.

Stan i dag i alla fall... Kom iväg hyffsat och missade inte bussen (hann fram typ en sekund innan, way to go Lisa!) och tänkte att jag kanske kanske skulle klara mig igenom den här dagen utan problem. Jag sätter mig till rätta på bussen och kopplar in hörlurarna i mobilen så att jag kan lyssna på musik. Allt gick alltså fin fint! Tills jag ska skicka ett sms till Emilia och säga att jag bärjar närma mig. Men gick det? Svar nej. Hela comviqs jävla skitnät har varit nerlagt från och till under eftermiddagen. Kanon kul!! Det kom ju sådär lagom passande när jag liksom ska möta Emilia. Allt vi vet är att vi ska ses på centralen och centralen är ju liksom inte så puttinuttigt litet. Men jag ringde som en dåre och fick tillslut kontakt och kunde förklara för Emilia att det var problem med mobilen, vi bestämde en plats på centralen där vi skulle ses och mycket riktigt så stod hon där när jag kom fram. Woho!
Sen gick vi och köpte biljetterna, det gick på lite mer än trehundra. Berättar mer ingående om vad vi ska med dom biljetterna till sen!:) Kul blir det i alla fall. Som vanligt.

Sen sa jag och Emilia hejdå till varandra och jag gav mig in på nästa projekt. Att försöka få tag på Ida eftersom jag skulle möta henne och hennes två lillasystrar på Ekerö runt kl 6. Men jag fick tag på Ida och allt löste sig. Vi kollade på Jonnas gitarr-uppvisning som sagt, och hon var jätte duktig!:D (Jag vet att du läser det här Jonna, så ta åt dig!;)). Hon var väääääldigt nervös under hela "showen", så när det var slut började hon blöda näsblod haha. Hon är rolig hon!

Nu sitter jag i alla fall här hemma, har nyss kollat på paradise hotell, eller okej det slutade för typ en halvtimme sen. Men bra är det i alla fall... Ett program i min smak haha.


I bilen påväg hem för några timmar sen. Hahahaha. Klockrent med Jonna och hennes papperstuss i näsan!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja kul kommer det att bliii ! As usual! :D

2009-11-18 @ 22:24:40
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

guuud, vilken snygg brud du ÄR :o



ska vi följa varandra på bloglovin, söten? :3

gillar nya att följa nya bloggar liksom, hihi.

2009-11-19 @ 12:49:55
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: michaela

vagabond baby =D

2009-11-19 @ 15:45:40
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: jonna

Tack<33 hahah skönaste video ever!:)Jag var ju vacker xD

2009-11-20 @ 16:30:50
URL: http://jonnatheblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0