Cryin' Won't Help You Now

I fredags så vaknade jag upp med feber, jag frös som en jävla gris. Men jag lät inte det stoppa planerna för den fredagskvällen. Först drog jag in till stan med Ida och Malin, shoppade och lite sånt sen åkte vi hem till malin och åt middag, fixade oss och sen var det partyparty.
En trevlig kväll trots att jag hade en konstant feberfrossa. Träffade även på Dessie the famous blogger som skulle på samma fest.... Haa-haaa.

I lördags så vaknade vi upp hemma hos Malin, tog det lugnt hela dagen, låg i sängen och lyssnade på musik. Malin färgade även håret på sin syster, mörkt och skit snyggt. Fan vad sugen jag är på att köpa mig en mörkbrun hårfärg och bara gå loss totalt. No more blonde. No more utväxt. Även fast jag får utväxt om jag är brunett med.
Min riktiga hårfärg är en färg för sig helt enkelt. Konstigt.
På kvällen blev det i alla fall fest hos Mickis, en riktigt lyckad sådan dessutom. Skit kul att träffa vissa personer igen!:)

I går vad jag bara hemma och tog det lugnt, sjuk som satan är jag. Jag vet att jag har fått det här från dagis eftersom att ca 4 barn gick hem med samma mående för veckan.
Dom gråter och mår dåligt, jag kramar och tröstar. Samtidigt så andas jag in alla bakterier, och eftersom jag har väääääärldens sämsta imunförsvar så slutar det såhär... Inte kul inte.
Tack gud för att alvedon finns, är nog allt jag kan säga.


Kände för att utöka julkänslan lite, och det är den här låten med Chris Browns härliga stämma perfekt för!:)


Kommentarer
Postat av: linn

Jag ha oxå blivit sjukt!:( Du har smittat mig, men de gör inget tycker om dig ändå ;) <3<3

2009-11-30 @ 18:45:56
Postat av: lisa

sv: Haha sorry sötnosan!! <3<3

2009-11-30 @ 23:02:21
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0