Hi haters!

 

Nu ska jag snart ta bussen in till stan där jag ska möta Emilia, vi ska köpa tågbiljetter tills på lördag. Kanoners!

Sen ska jag skynda mig ut mot Ekerö igen för Ida smsade nyss och fårgade om jag ville följa med och kolla på Jonnas gitarr-uppvisning. Klart jag vill haha. Fast det kommer bli tight gällande tiden, men jag får helt enkelt stressa lite. Vi hörs nog när jag kommer hem igen.. Tillsdess så bjöd jag på lite snygga bilder som ni kan glädja er åt. Hahahaha... PÖSSSS på rumpan!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: massa grejer med min kropp, får aldrig må riktigt bra. fattar inte vad som händer.. <3

2009-11-18 @ 20:15:29
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0