The worst day since yesterday

Nu är mitt hår ca 1dm kotare. Kände för lite change... Det syns dock inte så jätte mycket. Tror jag. Har inte platatt det och fixat det något, men ni lär ju se det på bild inom en snart framtid i alla fall.

Just nu sitter jag och väntar på lille Ida som ska komma hit och kolla på Idol med mig, sen ska vi nog sola. Får se om jag lyckas hitta tre tior bara. Alltid samma problem med dessa tior haha...
Det blir i alla fall en hemma kväll, jag är fortfarade förkyld som en jävla åsna. Alltså ärligt, det håller inte... Det var stört längesen jag kände mig riktigt riktigt frisk. Jag kan lova er att jag har varit förkyld/sjuk mer än hälften av mitt 17åriga liv haha. Kanske inte, men det känns så. Att jag har ett dåligt imunförsvar är en sak som är säker i alla fall.

Nu till något helt annat..... Idol ofcourse. Vem tror ni lämnar i kväll? Själv tänker jag inte ens svara på det, för jag har ingen aning. Vem som helst kan åka helt enkelt. Det fick vi bevisat när Hocker the fucking rocker fick lämna förrförra fredagen. Men mina vänner, jag ska då ta och tala om att det går bra för honom ändå.... ;) Han och hans band Trifly är på G, just so you know!!
I kväll är det ett jävligt bra tema i alla fall. Idolerna har fått välja vilken låt dom ville. Ända regeln var att låten skulle vara världens bästa låt, enligt dom själva. FÖRSTÅR NI VAD SVÅRT? Jag skulle aldrig kunna välja en ända låt som jag måste utsé till världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0