We Three (My Echo, My Shadow and Me)

Jag är en sjukling som aldrig verkar bli frisk. Inte coolt alltså. Känns ju sådär att jag nu inte har varit med på träningen på.. hmm.. ska se nu... EVIGHETER!!! Men jag smsade Stefan (tränaren) och berättade läget, han sa att jag inte skulle komma tillbaka för ens jag var helt frisk. Det var klokt sagt utav Stefan det.

Jag har alltså inte varit på dagis i dag.. Blä. Saknar dom där små skitungarna. När vi ringde och sjukanmälde mig tidigt i morse så sa dom precis som Stefan, att jag inte ska komma tillbaka för ens jag är helt frisk, för om jag är förkyld så är jag även ännu mera mottaglig för allt crap som småbarnen bär på. Så jag blir nog hemma i morgon med. Men jag fick även en massa beröm från Åsa, min handledare. Hon tycker jag är såååå duktig och barnen tycker om mig såååå mycket.
Haha alltid kul att höra för jag trivs ju verkligen. Älskar ju barn. Det finns bara ett minus, och det är att jag praoar på ett dagis här ute, dvs att det tar skit lång tid in till stan and so on. Jag som har en massa planer för veckan börjar nu bli orolig över hur jag ska hinna till allting i tid när jag liksom slutar tre på eftermiddagen och det tar ju i alla fall en timme in liksom. Segt. Men det är även ett plus, jag slipper gå upp sådär mega tidigt på morgonen, en timme innan jag börjar räcker. Det är skönt. Så det går att se det hela på två olika sätt. Vet dock inte vad jag föredrar.
Jaja lite väl mycket dösnack nu kanske...


En låt som jag diggar sådär lite extra mycket just nu.. Den är näääääijz!

Kommentarer
Postat av: Emelide

alltsåå läser din blgog hela tiden! känner du robin bengtsson?:o eller andre? är du och andre ihop? jag såg det man ahh:D eller du och robin?:o

2009-11-16 @ 20:32:17
Postat av: emelie



alltså att jags åg att ni var jätte söta med varandra menar jag:D

2009-11-16 @ 20:36:05
Postat av: Lisa

Haha va? Jag förstår ingenting utav det du har skrivit :P

2009-11-16 @ 20:43:32
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Emilia kostenniemi

Haha kommentaren!! :P Hoppas du blir frisk snart, våra planer hihi och annat med kanske :) <3

2009-11-16 @ 20:56:10
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: besarta

bra blogg :D

2009-11-17 @ 16:04:43
URL: http://besartahoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0