En sjuk Lisa

Jajjamän.... här har man då lyckats dra på sig en riktigt äcklig förkylning som kommer sådär passande till höstlovet nu. Men ärligt, den här förkylningen kan få vara hur jobbig som helst, visst ge mig hög feber, bring it biaaaaaatch!!!! (Haha öh... Kanske lite övertrött..) Jag kommer ändå inte ligga inne och tycka som om mig själv, det här lovet ska förbrukas på bästa möjliga sätt haha.

Men ja som sagt, sjuk är jag så dagen har spenderats hemma. I sängen för mesta dels. Trots att jag fick sova ut i morse så är jag stört trött. Somnade sent i går iofs. Jag satt kvar vid datan tills sent och snackade blandannat med Robin om hans talang inom bowling hehe.

Just nu sitter jag i alla fall här framför datan (börjar tröttna...), smsar och väntar på att maten ska bli klar. Jag är skit hungrig.
I kväll blir det till att se Idol i alla fall, något som gör tillvaron stört mycket roligare just nu. Rocktema i kväll.. HEJJAAAA NICKLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss.

Jag vill vara där. Nästa vecka, då jävlar!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Haha tack gumman :) Haha ja, jag älskar den låten :D<3

2009-10-23 @ 19:05:51
URL: http://maows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0