Idol 2009 delfinal 2


Snart snart snart börjar Idol. Kl åtta. Prick. Kl är i just den här minuten ändast tjugo över sju.... Palla att tiden går jävligt segt.
I kväll är det alltså Michael Jacksson tema för Idolerna. Det kan bli riktigt spännande. Jag tror att Rabih kommer att göra i från sig riktigt bra, hoppas även såklart på Nicklas. Men jag såg en videoblogg på honom från tidigare idag där han sa att han inte alls mådde bra, hade huvudvärk and so on. Hoppas bara att han kan leverera ett kanon framträdande för det. Det både tror och hoppas jag. Go Nicklas Hocker.

Något som är jävligt surt är att vi inte befinner oss på plats ikväll. Inte live med andra ord. Det kommer fan kännas skumt att sätta sig framför tv:n klockan åtta och kolla på programet, eftersom vi har varit på VARJE liveprogram i år. Men men, om två veckor är det dags igen. Jag längtar!!

P.s I kväll ska ju även Kevin Borg sjunga i programet. Han och den 19åriga sångfågeln Jordin Sparks (som sjunger en utav mina absoluta favorit låtar, "No Air") ska sjunga en duett ihop. Kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0