I’m addicted to the thrill

Jävligt jobbig dag i dag. Bara så ni vet. En jävligt otaggad Lisa som lyckades dra sig upp ur en otroligt skön säng kl 6 i morse..... Känns som att jag har gått runt som en jävla zombie hela dagen. Det är helt enkelt inte bra att ligga och smsa långt in på natten. Jag skyller på blandannat Mickis och André haha!;)
Jag somnade i bilen i morse och sov hela vägen på bussen hem också. Även fast jag typ inte vågar sova på bussen längre.. Inte sen jag för några veckor sen satt på nattbussen hem och sov lite från och till och helt plötsligt så kliver lille Johan Palm på bussen och chockar mig haha.

Jaja, dagen har hur som helst varit skum. Eller jag har mått jävligt skumt. Kan bero på en hel radda olika saker faktiskt....
Känns som att jag saknar något. Inte någon. Utan något. Tror jag....
Även fast livet inte är tipp topp så ska jag fan vara nöjd. Det finns folk som har det värre. Klyschig mening, i know. Men det är ju faktiskt så det är.
Fast å andra sidan så ska man aldrig nöja sig utan alltid sträva efter mer. Eller? Något att tänka på kanske. Som om jag inte har nog att tänka på haha.

Nu till något helt annat. Det är faktiskt så att min kära barndomsvän Josefine (som jag känner lika bra som mig själv i stort sätt) har skaffat sig en blogg. SOM jag har tjatat på henne om det.. Ni ska bara veta. Jag har alltid tänkt som så att är det en blogg jag verkligen skulle följa, så är det hennes, för det händer så jävla mycket i hennes liv. Vi träffas dessutom inte lika ofta längre, så jag ska väl kunna hålla koll på henne på nått sätt, och ja en blogg får väl passa fint på så sätt. Så klicka er nu in på ChooseJuicy.blogg.se Hon är fortfarande min lilla skitunge som jag älskar oändligt mycket.
På samma sätt som jag fanns vid din sida när du föddes den där Januari dagen 1994, på samma sätt finns jag vid din sida nu. Just so you know.

Haha shit. Ca fyra år sen. Izabelle, jag och Josefine som håller i dom söta skyltarna. Minns den dagen som i går...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0