En liten sammanfattning.

Jag sitter nu här hemma, framför datan, vilket jag inte har gjort på en evighet känns det som.
Kvällen har i alla fall varit både bra och dålig, helt jävla blandad helt enkelt. Vi fick skit platser inne i stuidon fast vi stod först i kön och hade väntat sen halv tre på eftermiddagen. Rasmus gick inte vidare, men det gjorde däremot Camilla. Vilket jävla misstag juryn gjorde alltså.
Träffade även på en lite små deppig Robin, alltid kul att träffa honom, men han såg inte så glad ut. Vilket är förståeligt.

Men om jag nu ska beskriva veckan överlag så har den varit bäst, på alla sätt och vis. Idol i mängder är ju bara stört bra helt enkelt! Plus att jag har träffat Favorit Bengtsson två gånger också!!! Ni som känner mig vet att det uppskattas något grymt mycket haha. Jag och Jessica fick även en speciell skjuts hem i torsdags, haha mer behöver jag inte säga.
Men ja, så här skulle det gärna jääääämt få vara. Idol live varje kväll haha.. Lite små sorgligt när denna händelserika och grymt roliga vecka nu är över.
Fast jag och Jessis ger oss inte. Redan nästa Fredag, första fredagsfinalen med andra ord, så ska vi dit och kolla. Det ska bli skit roligt!

Många undrar dessutom vem min favorit är.. Men det kan jag inte riktigt svara på. Det första namnet som dyker upp i mitt huvud när frågan ställs är Nicklas, men sen så bara öser det på med andra namn som Erik, Rabih, Calle, Reza, Tove, Karolina och Rasmus såklart, fast nu är han ju inte med och tävlar längre. Det går inte att svara på helt och håller. Men jag antar att det är Nicklas. SOM jag önskade att han skulle få en till chans. SOM vi har tjatat på juryn. Så gissa vilka som blev lyckliga när just hans namn även blev uppropat. Han tog en rejäl revanch och gjorde "Pretty women" så sjukt bra så jag nog dog lite.

Jaja nu blev det bara massa onödigt pladder kanske. Jag skulle egentligen bara säga att jag lever, att jag är sjukt nöjd med veckan som gott och att jag älskar dom undrbara människorna som jag har umgåtts med. Framförallt skrattat med. Jag lovar, jag har skrattat något otroligt mycket dom här dagarna, minst ett sånt grovt skrattanfall så att jag inte ens kunnat stå upp, varje kväll. Tack!!
Massa bilder ska komma upp, snart, kanske i morgon men vi får se. Nu ska jag joina sängen, puss så länge och sov gott!

Idol 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0