Klipp från Uppsala 10/10

Här är dom fyra låtarna som Robin körde förra Lördagen i Uppsala när jag, Jessica och Emilia tog oss dit för att kolla. Allt detta är även filmat utav Jessica. Så kom i håg, it belongs to her!!:)

 

P.s DETTA ÄR JÄVLIGT BRA!!! Ni måste se alla fyra. Jag älskar "Come back home". Jag älskar "Black roses". Jag älskar "Kiss you goodnight". Jag älskar "Another lovers gone". Fy fan vad jag kommer RÅ DIGGA deras platta när den släpps.

Vad får er att tro att jag längtar? Haha.

 

Robin Bengtsson (och Rickard Olausson) - Come back home @ Thunbergsbil i Uppsala

 

 

Robin Bengtsson (och Rickard Olausson) - Another lovers gone @ Thunbergsbil i Uppsala

 

 

Robin Bengtsson (och Rickard Oluasson) - Kiss you goodnight @ Thunbergsbil i Uppsala

 

 

Robin Bengtsson (och Rickard Olausson) - Black Roses @ Thunbergsbil i Uppsala


Kommentarer
Postat av: Emilia kostenniemi

Gaaaalet toookigt asmegabäst! :D

2009-10-15 @ 23:20:32
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0