Lite egen tid

 

jag tog nyss ett långt och varmt bad. Det var behövligt. Ville lyssna på musik samtidigt, men ljudet från mobilen hörs knappt när man fyller på vatten i badkaret, så jag gick in i källaren och hämtade "bergsprängaren" och satte sedan i "Another lover's gone" och låg och njöt för fulla muggar. Mysighet's faktorn stod på 100, om inte mer. Det kan jag lova! La även i massa "badsand", sånt där som jag jämt hade när jag badade som liten. Det var som en liten peeling mot huden, skit skönt och luktade även väldigt gott. Sen peelade jag kroppen med vanlig peeling och smörjde in mig med massa olika krämer. Så nu luktar jag jätte gott är len som en babyrumpa över hela kroppen haha. Så nu är myskläderna på och snart ska jag mysa ner mig i soffan med mamma och kolla på lite tv innan det är dags för sängen.

 

Det bidde ingen ny deisgn i kväll heller, får hoppas på att Paula har lust i morgon istället helt enkelt!;)
Fast jag gillar designen som jag har nu så vill jag ändå förnya den lite, sånt är alltid trevligt haha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0