Only time will tell, time will turn and tell

Kvällen i går var perfekt. Riktigt mys med två underbara vänner.
Jag, Mari och Ida var alltså hos Ida hela kvällen och bara tog det chill, riktigt skönt. Jag är helt ärligt slutkörd efter denna Idol-vecka.. Efter denna underbart sjukt stööööört roliga idol-vecka måste jag ju då tillägga haha.
Jaja, vi tog det alltså bara lugnt igår, åt gott, basta och snacka som bara vi kan.

I dag gick vi upp runt kl nio och började fixa oss och tog sedan halv elva bussen. Vi var alltså i Nacka forum i dag och shoppade lite inne på affären New Yorker. Älskar den affären, jag hittar alltid hur mycket som helst som jag vill ha. Fina tunikor, skit snygga linnen and so on haha. Men idag tillät inte plånboken speciellt mycket, utan jag kom hem med en tunika och ett par rejäla lack-leggins. Men jag gillar't och är skit nöjd.

Nu ska jag ta och berätta något rätt sjukt för er. Något som gjorde hela min dag.
När jag, Mari och Ida skulle gå från donken här i Nacka, där vi åt lunch, så går vi på gångvägen och stannar sedan vid ett övergångställe (WOW tänker ni då. Men vänta, det kommer!!). Då rullar en beige/guldig bil in framför oss som stannar till några sekunder innan den ska köra ut i rondellen. Gissa vem fan som körde den där bilen!!!!!!!!!!!
Jag hör helt plötsligt Ida ropa "ROBIN BENGTSSON LISA, LISAAAAAAAAA ROBIN!!!!!!!". Och ja, mycket riktigt. Ingen mindre än Robin satt där i bilen mitt framför ögonen på oss.
Förstår ni chocken jag fick?
Jag menar kom igen, vad fan är oddsen att JAG ska stöta på HAN ute i Nacka där jag annars aldrig är förutom vid Idol studion liksom?
Hade vi gått två sekunder senare från donken så hade vi inte sätt honom, men fan det gjorde vi. Ödet haha. Han såg dock inte mig för han hade ögonen på vägen, vilket var tur det för vi ville inte bevittna en tragisk olycka inte haha. Det vi fick se var way much better!!!! ;) En glad och stört chockad Lisa gick sedan vidare med två vänner som nästan vek sig utav skratt. Undra varför? Kan det ha varit min reaktion som var orsaken till det.... I guess so! Hahaha.
Det var en bra upplevelse det... Som jag kommer kunna leva på tills någon ny spelning dyker upp i Stockholmsområdet.. Vilket både jag och Emilia hoppas blir snaaaaaaaart!:)

Bara för att jag inte har några pics att bjuda på en regnig söndag som denna haha.. Och för att Robin är grym på det här klippet! Tummen upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och av ditt sms fick jag en chock! x) Jag tycker det borde bli en spelning NUNUNUNU! Och klippet är klockrent!

2009-10-05 @ 08:40:24
Postat av: emilia

Och jag fick en chock av ditt sms! Det borde komma en spelning NUNUNUNU! och klippet är klockrent!

2009-10-05 @ 08:41:24
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0