Wooopsidaisy

Nu är jag klar och ska strax ta bussen hem till Jess. Vi ska nämligen på Idol live i kväll, det ska bli skitkul! Och eftersom vi har VIP just denna kväll så kommer en taxi och hämtar oss hos Jessica kvart över 5 och kör oss sedan till studion i Nacka. det ska bli skönt att slippa åka komunalt. Vi får även ta en taxi hem sedan.. Och Idol bjuder på det. Inte helt fel!:)

I morgon ska jag dessutom upp skit tidigt, för jag och bästa Emilia ska ju dåra ta oss till Katrineholm för att Robin och hans band ska dit och spela. Detta kan alltså inte bli mer än en riktigt jävla toppen helg! Kanoners helt enkelt. Plus att min förkylning har lagt sig lite, så det är alltså på bättringsvägen. Livet är då allt bra just nu med andra ord haha. Puss så länge.... P.s Glöm inte att rösta på Rabih i kväll gott folk.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fyfan vad kuuuul, livet är riktigt bra ibland ! :)

2009-10-30 @ 17:02:58
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0