You make it hard for breathing

Idag var det ingen skola, vi var lediga pågrund utav att det är utvecklingssamtal. Fast jag hade ju dårå mitt samtal idag, så det var ju bara att dra sig upp ur sängen tidigt i morse ändå.
Samtalet gick hyffsat, visste redan exakt vad dom skulle säga så det var väl aningen onödigt haha.

Men men, det blir nog bra. Bara en vecka kvar nu sen slipper man skolan i hela 7 f-ing veckor!!!!!! Om man räknar i ihop praoveckorna och höstlovet. Kan inte bli mer najs.
Dock så har jag ingen praoplats än, men det löser sig väl. Jag är som vanligt ute i sista sekund, inte bra inte bra.
Fast jag och Jessica åkte runt till lite olika ställen idag och frågade om dom tog emot praoelever and so on. Vissa platser var fulla, vissa tog inte emot. Men vi får väl se hur det går haha.
Annars får jag väl ta mig ett snack med André och vara lite seriösare den här gången angående att agera assistent åt killarna i någon vecka;)
Haha nej men skämt osido, det löser sig. Det gör det väl alltid. Typ. Men man får ju lite ångest. Inom en vecka så ska vi ha hittat ett ställe att få praoa på i 6 veckor, eller flera olika ställen. Jaja, som sagt så löser det sig väl.

Efter att jag och Jessica hade letat runt i stan efter prao så åkte jag hem.
Skulle sedan ha åkt och tränat med Ida runt sju någon gång men det blev aldrig av för vi glömde bort tiden. Så jag har i stället varit hemma i kväll, tränat på träningscykeln framför tv:n till "Mammas pojkar". Sjukt program det där by the way!!

Såhär kan det se ut om man försöker vara hurtig och heter Lisa. Hehe.


Kommentarer
Postat av: emilia

Haha mammas pojkar, lite patetiskt måste jag säga. Men hörruuu dela med dig av hurtighet till mig tack! :) Tycker vi borde ses snart igen, även fast de inte ens var en vecka sen sist:) <3

2009-10-15 @ 21:51:05
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0