Det ser inte ut att bli mycket til

18d63e7866bab3992869a622bff57962.png

Kolla varifrån!

Det ser inte ut att bli mycket till sömn i natt heller. Det går bara inte. Jag kommer inte till ro. Det är mörkt och jag ligger här helt ensam. Eller det är jag och mina tankar. Inte bästa sällskapet kan jag lova. Hur kommer det sig att jag alltid börjar tänka så förjävla mycket när det blir tyst och mörkt? Jag hatar det. Man mår knappast bättre utav det. Bara sämre... Bara mycket jävla sämre. Nu kommer tårarna. Dags att skärpa till sig. Kanske borde sätta på tven, det kanske får mig att tänka lite mindre. Jag hoppas det. Och jag hoppas att dom flesta av er redan sover. Och jag hoppas även verkligen att ni mår bättre än jag just nu . Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0