Fredag

Bilden är tagen tidigare idag. Älskar kvalitén.

 

Sitter just nu i köket, mamma håller på att göra middag. Jag fick välja. Gissa vad det blir? Tacos såklart. Jag borde väl egentligen hjälpa till. För ja, mycket till hjälp är jag väl inte haha. Jag sitter bara här och lyssnar på musik typ.. Another lover's gone spelas just nu. Kanon. Ett trevligt sällskap är jag väl i alla fall, mamma verkar nöjd.

 

Dagen idag gick hyffsat snabbt. Kom till skolan bara strax innan matte lektionen var slut. Hehe. Bussjävlar.
Så jag satte mig med Jocke och några i soffan. Dom hade blivit utkastade för att dom inte hade böcker med sig, haha. Så vi satt/låg där och vänta tills lektionen skulle ta slut. Lyssanade på musik och så. Trodde ett tag att jag skulle somna. Var skit trött och låg bekvämt... Tvivlar på att Jocke gjorde det, hans arm var helt klämd. Men jaja, han är man. Typ. Haha. Shit, vad rörigt det här inlägget blir.
Jag satte mig här och ville skriva något, men hade abslolut ingen aning om vad. Så jag bara skriver det som ploppar upp i huvudet liksom.

I kväll ska jag bara vara hemma. Väldigt skönt!
Ska äta god middag, sen massa gott till kvällen. Idol i kväll med!!!!! Love it. Synd bara att Robin inte är med varje kväll... Det hade ju inte varit helt fel det haha.
Kan seriöst inte sluta att titta på klippet från igår, när han sjöng "Girls just wanna have fun" som en tjej. Som Malena. Åh haha, jag blev så sjukt glad utav att se det i går. Och jag blir lika glad nu. What a man.

Jaja, nog snackat om sånt nu. Snart är det mat, så ja vi hörs senare ikväll i guess. PÖSS

Kommentarer
Postat av: Jess

Laijz bajz! Jag har den låten i mp3 format till dig btw :) <3

2009-09-11 @ 18:26:28
URL: http://xjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0