Igår, Tisdag

Den här morgonen så var det svårare än någonsin att kliva upp ur sängen. Det var längesen min säng var så jävla varm, skön och mysig. Men men, upp kom jag i alla fall, tillslut.
Hade medie kunskap som första lektion i skolan, sen slutade dom flesta. Fast jag som har ljud, tillsammans med Jocke och Max blandannat vi skulle på studiebesök på Sveriges Radio kl tre. Alltså en håltimme på tre timmar, så jag drog in till stan tillsammans med Elise och Jessipessi. Det var trevligt.. Såg massamassa snygga saker som jag bara måste ha. Blandannat ett par sjukt snygga klackar inne på Monki, jag blev lite kär.

Strax innan tre så mötte jag och Jessica (som bestämde sig för att följa med på studiebesöket, trots att hon inte går i ljudgruppen) upp Jocke, Max och Jenny och åkte tillsammans till SR. Väl där så fick vi sitta i ett rum först och lyssna på chefen över Sveriges Radio, det var lite små lamt, det tyckte nog alla. Man blev bara trött. Men tillslut så fick vi gå och titta på när Rasmus och Dejan, två killar, sände sitt egna radioprogram. Skit sköna killar, som drog upp rätt roliga ämnen att snacka om. Sånt är ju alltid kul att lyssna på när man väl lyssnar på radio haha.

Efter det så fick vi alla åka hem. Jag och Jessica åkte till vällingby där hon shoppade lite. Jag låg typ och halv sov på en stor pall inne i bland omklädningsrummen. Fattar inte vad det är med mig, jag är bara sjukt trött hela tiden haha.
Sen åkte vi hem till Jess, där vi färga hår och kolla på Idol!!

Trevlig dag och kväll. Puss på er.

JUSTE!!! Haha jag har alltså INTE färgat mitt hår svart. Absolut inte. Haha, för det första så är jag inte alls sugen på en mörk hårfärg just nu, eller kanske lite, men mitt hår skulle inte palla all färgning som skulle krävas för det. Och för det andra så är i alla fall inte svart min hårfärg. I så fall mörkmörk brun, men inte svart. Haha jag lurade i Jocke att jag skulle färga håret blåsvart, alltså så svart som det kan bli typ. Han gick på det. Och idag i skolan så kommenterade en hel del om att mitt hår fan inte alls var svart. Nehe? Är det sant?. Blåsta människor:) Dock så slingade jag det lite ljusare, men det syns knappt. Ingenting typ. Kanske blir att göra om det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0