I’m gonna chase my dreams and catch up to them

Jag skrev i morse att vi skulle höras när jag kom hem igen.. Fast duktiga jag mobilbloggade ju lite också så ja vi hördes ju innan min hemgång i alla fall.
Kom hem för längesen, men har verkligen inget vettigt att skriva.

Fan ena skunden så mår man prima, sen är man nere på noll igen. Och jag kan bara inte sluta gå runt och tänka på i fall det någonsin kommer bli 100% igen. Det är tveksamt.
Jag vet inte hur länge till jag orkar. Kanske brister det i morgon och jag ger upp allt. Hela livet bara skiter sig. Eller så håller jag mig, går runt och tänker, mår dåligt and so on. Att spela en person jag inte är, le när jag helst vill gråta. Det är minst lika jobbigt det.
Det känns som att du var den personen som höll mig stadig. Den som höll mig på fötter. För nu är fan allt ostabilt, mitt mående, min vardag, mitt liv. Allt.

Jaja, nog pratat om negativa saker. I kväll är det Idol igen!! I skrivande stund så är det exakt en halvtimme kvar innan det börjar, weeii.
Och i kväll gott folk, så MÅSTE ni kolla.. För ingen mindre än världens bästa favorit Bengtsson kommer att vara med i kvällens program!!!!!! Robin alltså för er sega. Se här. Han kommer att framföra en liten kupp mot juryn. Haha.




Kommentarer
Postat av: Jess

Jag gråter när jag läser det där. Seriöst bästa Lisis, jag vill att du ska må bra! Jätte bra. Du om någon förtjänar verkligen att göra det. Och du ska veta att jag alltid finns där för dig, ALLTID. Du är min bästa vän och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Just därför är det där svårt för mig att läsa. Jag älskar dig, kom ihåg det vännen. <3

2009-09-10 @ 19:38:51
URL: http://xjess.blogg.se/
Postat av: Jess

Hur kommer det sig att vi ska gråta hela tiden? haha. Dina ord åker rakt in i hjärtat på mig och jag är lite halvt speachless.



Men tänk inte för mycket på allt omkring dig nu. Tänk på att Robin snart är på tv igen, det har gått ett år sen sist, och tänk på den tiden vi hade för ett år sedan! Jag slår vad om att du mår lite bättre du Lisis :)



Love love love love <3

2009-09-10 @ 19:51:00
URL: http://xjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0