Ligger i soffan med Elise. Hon fyl

0-3cd87dcae544632056e4bc8435d63d74.png

Kolla varifrån!

Ligger i soffan med Elise. Hon fyller år i dag! GRATTIS! :) Jag själv har varit här sen innan åtta i morse.. Och ja, självklart så var det ingen textkomunikation. Gördel kommer inte. Jävligt surt. För nästa lektion är halv tolv.. Så här sitter man och får vänta. Eller ja, vi ligger iofs i soffan och kollar på tv. Inte helt fel. Jessica blev dessutom sjuk i går. Så jag fick åka ensam till skolan. Alla är sjuka. Känns som att jag kommer bli det igen.. Skulle inte förvåna mig om vi säger så. Okej, lite dösnack nu märker jag. Men har skit tråkigt och behöver underhålla mig haha. Ha en bra dag. Det ska jag ha.. För i kväll är det idol. Haha mina dagar blir så mycket mer värda när det är idol på kvällarna. Åhja! Haha. Seriöst detta blev. Tog mig cirka en halvtimme att skriva detta, för jag och max har värsta djupa konversationen haha. Jaja, ha en bra dag. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0