Onsdag

Började tidigt idag, eller ja vid nio. Men bor man där jag bor så måste man gå upp cp tidigt ändå. Inte kul.
Dock så kom jag ändå försent till svenskan då tunnelbanan envisades med att aldrig komma, sjukt störande.
Men men, tillslut kom jag fram till skolan, tjugo min försent. Skrev klart min uppsats rätt så snabbt. Det gick skitdåligt. Typ ingen i klassen var nöjd med det dom skrivit. Antar att dödshjälp är ett svårt ämne att skriva om haha.

Efter det så slutade jag i alla fall, men jag stannade kvar med Jessica och gick på hennes Engelska lektion eftersom vi ändå skulle in till stan tillsammans sen. Dom skulle ändå bara kolla på film, så det var chill. Vi såg nån film om shakespeare, som var helt okej faktiskt. Gwyneth Paltrow hade en utav huvudrollerna. Som sagt, helt okej film, men något som är mindre okej är stolarna vi får sitta på inne i tvstudion (där vi alltid kollar å film) dom är verkligen föööörjävliga. Hårda plaststolar som bara gör sjukt ont att sitta på. Rumpan är helt bedövad efteråt. Dock så låg jag med ena delen utan kroppen i Jocke's knä och andra delen i Jessica's knä, så jag ska inte gnälla, jag låg rätt skönt ändå haha.

När filmen var slut så skyndade vi oss in mot stan, Jennifer hänkade på också!:)
Väl framme så började vi springa runt i massa skivaffärer för att leta efter robin's singel. Hittade den - INTE. Absolut ingenstans. Alla jävla butiker sa bara att dom inte köper in singlar längre. Kul att man kan köpa singeln på Åhléns i Norrköping men inte i Stockholm? Haha vi var till och med inne i två olika Åhlénsaffärer och fråga. Sen även alla vanliga skivaffärer som Bengans och Megastore. Ingen singel. Det sög ganska hårt!! Får väl beställa hem den från ginza eller något då istället. Annars kommer man kunna köpa den på deras spelning som dom ska ha i Sthlm den 17 Okt. Robin är ju dessutom skyldig oss en gratis singel så det löser sig nog! Höhö.
Efter att ha disskuterat läget med Emilia via sms så blev jag på bättre humör, hon var från början lika irriterad som jag, känns skönt att någon förstår min frustation!;).

Söta Emilia! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Men gud, bilden tog aldrig slut xP Menmen. Är det nån som är söt så är det du ! Och ja vilken frustration! Uscha! Men det fixar sig tillslut :)

2009-09-24 @ 08:59:34
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0