Onsdag in my ass

I morse gick jag upp tidigt, jävligt tidigt.
Vi började klockan åtta idag med textkomunikation. Den lektionen är sådär. Den är chill... Man kan sova om man vill.. Fast ja, då blir det inte så mycket gjort i och för sig. Men det jag menar är att Gördel (vet fan inte vad hon heter.... alla garvar när jag säger Gördel men jag har inte fattat hennes riktiga namn riktigt) är rätt seg. Som en sengångare typ. Ja hon påminner fan om en sengångare om jag tänker efter hehe. Så ja, hon bryr sig inte riktigt om vad som händer. Fast i bland får hon ryck och ber än göra det och det och massa mera saker men ibland är hon bara helt borta och ingen vet vart hon är. Eller ja, det är min uppfattning. Nu ska vi fan inte snacka mer om Gördel... Dösnack i mängder som ni kanske märker. Den lektionen gick i alla fall sjukt segt... Jag satt mest bara och snackade med Jocke (som vanligt i guess), medans Max jobbade haha (åter igen som vanligt hehe)....

I alla fall, efter textkomunikationen så hade jag möte med SYV, nu är jag officielt inskriven på både Ljud och Rörlig bild. Trevlans. Sen var det mediekunskap som stod på schemat, dom lektionerna är som sagt helt i min smak. Johan är så go. Eller ja, han är trevlig och funkar som lärare dvs.
Fattar inte varför jag sitter och snackar om mina lärare.... Vem fan bryr sig liksom. Märker att det här inlägget blir mer och mer rörigt men jaja så är det....
Sen blev det i alla fall hemgång för min del, och här hemma har jag väl gjort i princip ingenting. Lagat lite mat, snackat i telefon med H och ja sen har jag faktiskt kört bil också haha. Vi glömde köpa något på konsum så jag fick köra upp till konsum och tillbaka!! Med pappa vid min sida såklart, haha. Det var ju inte första gången direkt, men kul är det.

Nu ska jag strax stänga av den här meningslösa apparaten för att byta ut den mot något annat meningslöst att göra. Nånting måste jag göra i alla fall, annars börjar jag bara tänka en massa och då gåre bara utför. Haha. Jag spårar. Helt insane. Okej.... Det räcker. Det här inlägget blir möjligen raderat lite senare. Orsak 1: För många punkter! Orsak 2: Det är helt random och jag tror inte att någon utav er fattar ens hälften utav denna sörja.


Lite tidigare idag när jag åt tacos (som jag hade värmt i micron i typ hundra år) så brände jag mig ganska så rejält på tungan. Den svullna upp lite hehe. Så ja, här bjuder jag på en bild på en rätt sliten Lisa med en uppsvullad (hur säger man?) tunga. FEJNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0