Saker som är värda att nämnas innan jag säger godnatt.

  • Jag har den mest fruktansvärda träningsvärken man kan tänka sig. Det gör så ont, SÅÅÅ ont att gå så jag vet inte vart fan jag ska ta vägen. Haha. Hej, jag är otränad.
  • Idag var vi på ett museeum med klassen. Nobellmuseeumet. Det var lärorikt, men dock jävligt långtråkigt i bland. Mina ögon ville bara stängas. Stängas. Och stängas.
  • Den här kvällen har varit precis som alla andra kvällar... Förjävlig.
  • Om exakt en vecka så släpper Robin sin singel "Another lover's gone". NAJS!
  • Nick Jonas fyller 17 år idag. Grattis!!! Ta med dig bröderna och se till att komma till Sverige nu. Nu. Nu.

Kommentarer
Postat av: izabelle

haha var du också på nobellmuseet? jag med! :P håller ni också på med sånt här... yttrande tryckfrihet? ;D

2009-09-17 @ 13:56:20
URL: http://belliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0