April 27, 2010

Anledningen till bloggtorkan (som varade i en dag) var att min data fick nått jävla skit äckel virus som blockade ALLT på datan. Det gick inte att göra ett piss. Men idag har datakillen varit här och fixat skiten. 950 spänn och så vart allt frid och fröjd igen. A-meeeeen!

Idag har jag varit i skolan. Intressant. Dubbellektion utav matte stod på schemat. Det var verkligen såååååååå kul!!!!! Eller?
Efter skolan så åkte jag direkt och mötte Ida i färentuna och där ifrån tog vi en prommis upp till konsum i detta UNDERBARA väder. Helt sukt vad varmt det var. Vi klädde av oss plagg efter plagg. Tack gud för detta solsken.
Fast på tillbaka vägen så blev himlen svart och det började regna. Kul. Det ändrades på bara några få minuter. Aprilväder alltså...

Men men dagen har varit bra, skolan gick hyffast fort och en promenad plus glass med Ida var behövande. Att snicksnacka lite med henne är en utav mina favorit sysslor fo sho.


Påväg hem med arga facet påklistrat - pågrund utav vädrets snabba omvändning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0