Bäst i väst

Det var en trött tjej som hoppade in i bilen med pappa tidigt i morse kan jag lova. Vi hann med att äta en varsin macka och dricka lite kaffe på mackeriet i Skå i alla fall och sen körde pappa mig till Ekerö så fick jag ta en buss därifrån till Bromma. Hoppade sedan på samma tub som Jessica redan satt på så vi tog sellis in till Hötorget och gick sedan till Kungligastads biblioteket vid Hummlegården. Hela klassen var där på studiebesök idag. Jävligt intressant faktiskt. Trott eller ej.

När vi var klara där så gick jag, Jess, Max, Tullan och Jennifer till en thairesturang i närheten och åt en svingod thaibuffé och sen gick vi runt på stan ett himla bra tag. Jag och Elise kom ifrån dom andra när jag promt skulle in på The phonehouse för att kolla på x10an. Kärlek.
Men men.. Jag fick i alla fall med mig ett par svarta jeans hem vilket var väldigt behövande. Gött!

Sen så åkte Elise till Erik och jag åkte till Bromma gymnasium för att kolla på Bäst i väst som hölls där idag. Bäst i väst är en musiktävling för ungdommar som min skola, Hässelby gymnasium håller i. Det är 3ornas sista projekt. Riktigt synd att vi inte kommer få göra det nästa år, då skolan ska läggas ner. Det hade verkligen varit riktigt jävla kul.
Jag mötte i alla fall upp Ida och även Malin sen också eftersom att dom båda går i Bromma och så kollade jag på tävlingen tillsammans med dom. Rätt ruttna bidrag. Vissa bättre än andra. Men det var kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0