Fan djurgården, ni skulle ha hållt 3-0 resultatet hela vägen ut så hade det blivit kalas ju.

Vaknade upp efter en rejäl sovmorgon i morse, skönt. Tittade ut genom fönstret. Snö. Fylldes av en sån där extremt härlig känsla i kroppen. Gud så underbart med snö i slutet av April!!! Åh härliga fina snö <3<3<3<3<3<3
Njaaaaaa....... Inte riktigt va? Att se den där äckliga jävla snön falla ner från himlen drog ner mitt humör till botten. Även fast det smälte så fort det nudda marken så är det fan inte okej. Vädret överlag var så jävla pissigt. Grått och mulet. Vart tog våren vägen? Jävla April-väder. Upp och ner, upp och ner.

Jag missade min buss till skolan så allt blev helt kaos. Stannade hemma. Åkte sen in till Ekerö klockan tre för att möta upp pappa. Hann få i mig tre koppar kaffe innan han kom. Men när han väl gjorde det så gick vi till optikern och jag fixade ett fullt godkänt syntest att skicka in till transportstyrelsen, så att jag kan få mitt körkortstillstånd. Gött!

Nu har jag precis duschat och ska snart gå och lägga mig. Men först lägga fram kläder till morgondagen, som kommer bli sådär vidrigt bra känner jag på mig.
Planerna är att första tillbringa min eftermiddag + början på kvällen på Gröna lund. Dom har smygpremiär i morgon och Rebecka som ska jobba där i sommar får bjuda med sig 10 vänner helt gratis. Så det blir gamla gänget plus några från Rebeckas klass. Ska bli jätte roligt verkligen!
Och sen på kvällen så följer jag med Mari hem till Victor som har fest.
Så planerna är spikade och det känns skönt som fan!



I höstas!


Kommentarer
Postat av: Hilda♥

Hejhej, hur mår du? vad fin blogg du har jag skulle gjärna villja ha lite fler besökare och du skulle kunna hjälpa mig med det genom att besöka min blogg lite då och då och släng gjärna in en eller två komentarer lite här och där :)

Kram

2010-04-23 @ 13:21:35
URL: http://pontiuslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0