Hej från en sjukt trött tjej

Måste bara säga att jag inte ångrar ens för en liten sekund att planerna igår inte blev som dom först skulle. Gårkvällen vart verkligen sjukt trevlig! 
Kan berätta lite snabbt hur den såg ut. Som ni vet så började det med att jag åkte till Mallanballan och taggade lite medans hon fixade sig. Sen gick vi till Gedis, där även Michel, Axel, Annelie och Emil var. Sen kom även Jonte dit. Hos Gedis förade vi och lyssnade på grym musik och runt klockan halv tolv så drog vi till Ida Alders som fyllde år för några dagar sen. Det var skit trevligt och kvällen bjöd på många skratt. Fick även träffa Mari och Ida som kom dit lite senare! Vi tog över dansgolvet en stund och taggade till Rhoooooooodos. Längtar sådär äckligt mycket.

Alla drog från Ida strax efter tre om jag inte minns fel. Jag och Malin gick hem till henne och åt en massa, som vanligt. Maximal lycka sådär mitt i natten.
Lite senare så fick vi sällsis utav Jocke och Sebbe som inte kunde ta sig hem på nått sätt. Trevligt med en del skratt där vid matbordet klockan fyra på morgonen, inte illa. Haha.

Idag har jag däremot haft årets bakisdag. Fyfan för hur jag har mått. Trots att jag och måtta höll ihop igår så mår jag sämre än sämst i dag. Vet inte riktigt hur det går ihop. Men jag har i alla fall fått stå ut med ett härligt illamående hela dagen lång. Och huvudvärken ska vi inte ens tala om. Men det är smällar man får ta, och det var helt klart värt det med tanke på hur roligt jag hade i går.

I morse var jag duktig och tog mig upp innan tio i alla fall och lyckades väcka sebbe och Malin på köpet också, haha. Tog elva bussen hem och duschade sjukt snabbt. Jag vart en ny människa. Åkte till Vällingby och mötte Jessica och fick min kamera, åkte sedan snabbt som satan till stan för att möta världens bästa Emilia. Vi köpte en födelsedagspresent till Han med stort H och gick sedan och åt middag. Jätte kul att träffa Emilia igen, det var evigheter sen!

Oj, långt inlägg, och ingen orkar läsa. So what. Nu måste jag försöka sova... I morgon väntar en riktigt rolig dag kan jag lova. Mer om det - I morgon.
Puss!

P.s
Malin har alla bilder, så jag kan tyvär inte bjuda på någa än. Men det kommer folks, det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0