Just thinking back to where we started, and how we lost all that we are.

Febern bara steg igår. Jag hade min febertopp på 39.6. Och då mådde jag dåligt kan jag lova. Har nog aldrig mått så dåligt. Då ville jag helst bara dö. Det var hemskt. Jag låg och ropade "maammm...mmaa...." hela kvällen och lät nog sådär ynklig som man bara kan göra när man är sjuk haha.
Jag proppade i alla fall i mig mer iprem och somnade tillslut. Och det var med glädje som jag vaknade upp i morse och insåg att ja fick en hel natt med sömn. För det var jag absolut inte berädd på!

Dagen har spenderats på Ekeröstrafikskola där jag och pappa gick handledarkursen för övningskörning. Det var spännande, och inte alls sådär skittråkigt som alla har beskrivit det haha. Blev dock lite jobbigt mot slutet när febern började komma tillbaka. Men ja det var värt tre, nästan fyra timmar i alla fall, för snart kan jag övningsköra (lagligt) på vägarna och om bara några månader så kommer jag stå där med ett körkort i handen. Det är rätt ballt ändå.

Gårkvällen spenderades btw hemma för er som inte förstod det. Det blev inga andra planer med tanke på mitt mående. Men det var typiskt att jag blev sjukling precis igår. Hade inte bangat på att hänga med till Joppe och se när Malin införskaffade sig en härlig karatefylla.. Hahaha.. Macho-maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0