Söndagen i ord

Har haft en riktigt, och ja då menar jag verkligen riktigt trevlig dag tillsammans med Emilia, Robin och även André som också följde med, vilket vi inte visste från början. Det var svinkul att träffa dom båda igen. Johannes kom och joinade oss efter ett tag han med.

Vi har hunnit med mycket idag vi. Först en fika inne i sturegallerian, sen till Corinne&Friends där Emilia och Robin blev fina i håret. Efter det var det dags för lunch, Robin tjata om Tacobar så det blev det. Inget mig emot. Säg när tacos inte är gott liksom? Som den tacosfantasten jag är så lär jag nog aldrig uppleva det i alla fall haha.
När vi hade lunchat klart så tog vi en taxi till Hammarby sjöstad där vi skulle åka gokart. Det blev många skratt åt André som promt skulle ha en sån där ful jävla overall på sig. Han trodde han såg ut som ett proffs den stackarn.... Haha, nerå skitsnygg!
Vi körde 2x7 och Robin kom 1a båda gångerna. Såklart. Varvade alla och hade sig. Han var galen. Jag kom i alla fall 2a. Eller ja, i alla fall en gång haha. Men fan så jävla roligt det är med gokart alltså. Helt stört.

När vi var klara med gokarten så tog vi tvärbanan och tunnelbanan till stan där vi sedan gick runt en stund innan vi sa hejdå. Fick höra "Tur att det var ni! Verkligen skit tur!!" ett antal par gånger också haha. Fint väder var det också btw... Hur skönt? Så ja, jag har haft ett riktigt bra avslut på mitt påsklov. Nu är det bara sommarlovet som fattas.... Kan inte sluta längta sådär vidrigt mycket.


Ser han nöjd ut eller ser han nöjd ut? Haha


André skapar feeling med en luftratt mellan händerna och såklart med den där overallen på sig!



Kommentarer
Postat av: Emilia

haha ååh galen jäkla bäst dag <3

2010-04-11 @ 22:08:01
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0