Tack gud för det fina vädret!!!!!!!!!

Jag är glad. Tralalalaaaaaa. Vilket jävla dunder väder det har varit idag. Trots att mitt humör var på botten så har jag ändå varit lite glad idag trots allt. Och det är helt och hållet vädrets förtjänst. All kärlek till att det är vår och snart sommar.
Även lite kärlek till Mickis som ringde mig idag när jag var påväg hem från skolan, och hörde om jag hade lust att komma förbi hennes jobb som ligger här i färentuna, och träffas. Klart jag ville. Blev svin glad när hon ringde och kläckte ur sig en sådan bra idé. Har saknat dig finis!

Ah men annars skola idag då. Kändes ju sååååådär. Var och är ruskigt otaggad. Jag hade ljudlektion vilket brukar vara stört roligt, men idag sög det. Vi gjorde verkligen ingenting.
Jag slutade vid fyra och åkte hem direkt. Väl hemma så övningskörde jag med pappsen upp till konsum. Gick galant.
Fast när vi kom hem och jag skulle pakera så satt jag och min kära envise far och småtjaffsa om något så jag var skitsur och helt omedvetet bara trycker till på gasen skit hårt så vi höll på att krocka med en stolpe. Hahaha.... Bra tjej.........

Har tagit en del bilder idag, men självklart så råkade mamma få med sig min kamera till jobbet, så kan ej lägga upp några pics. Synd. Men det kommer. Så länge kan jag bjussa på en lagom bra låt. Passar när man känner sig sådär extra töntig och vill deppa lite över livet. Den är fin.


 
  Claude Kelly - Alone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0