You can sit beside me when the world comes down

Inte riktigt lika varmt idag inte. Jag har fusit som en jävla gris. Men det var fint väder, så jag borde inte klaga.

Hade endast matte idag. Alltid lika jävla meningslöst och tråkigt. Alltid verkligen. Hatar det ämnet mer än någonting annat på detta runda klot :)
Men jag hade Tullan som sällskap så det var inte helt förjävligt inte haha. Kom hem för ett tag sen i alla fall.. Eller ja, några timmar sen.
Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan äta. Är så jävla hungrig. Det blir tacos.

Är inte riktigt på humör för att skriva mer nu. Allt är egentligen kanon. Allting rullar på fin fint. Men det är någonting som saknas.... Puss så länge



Jag och korven igår.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur fin bild som helst! Du är otroligt bra Lisa <3

2010-04-13 @ 19:30:19
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: jenni

hahaah korven ! du är söt.

2010-04-14 @ 20:33:53
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0