Vilken jubel idiot..

För mig är Spencer Pratt lika mycket värd som en fis i rymden. Jag tål inte den människan. Han är vidrig. Han är en sån där kille som man fruktar att sina vänner ska bli tillsammans med, för då blir dom precis som Heidi, helt "besatta" av killen i fråga och har inte något annat liv än det tillsammans med honom. Dom blundar för den smärtan killen orsakar och ser inte något fel på honom för fem öre. Fast han kan behandla henne som garbage rent ut sagt. Det är hemskt. Och det säger jag för jag har ett flertal vänner som är och har varit i samma situation. 

Jag tycker synd om Heidi... Hon ser ju fan inte lycklig ut.


Kommentarer
Postat av: Jess

Håller med verkligen, euw, jag blir äcklad av honom.

Blä.

2010-04-19 @ 13:29:56
URL: http://jessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0