You stick your head in the sunshine

Shit vad bakis jag är.... Eller? Nej, det är jag faktiskt inte. Det blev en lugn kväll igår. Men när jag vaknade i morse så kändes det absolut inte så.
Jag hade fetaste huvudvärken, ont i hela kroppen, frös, you name it.
Har något jävla sucky virus i kroppen i alla fall. Jag mår piss. Men man ska inte klaga..

Igår kväll blev det fika och sen bio med John. Vi såg på Shutter Island. Hade skyhöga förväntningar på den filmen. Jag och Ida har snackat om att se den hur länge sen helst. Men jag blev fan lite besviken. Den var skit konstigt, och jag förstod ingenting.

Dagens planer är rätt oklara. Lite dimmiga sådär. Men får la se vad som hittas på... Är schweine trött så kanske ska ta en liten powenap innan jag ens börjar fundera på kvällens händelser. Låter bra det. Ciao!


Bjussar på en bild på mig och Emilia!


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha yeey schnyyygg bild ! Mahaha:)

2010-04-17 @ 20:57:33
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0