Bara några få tankar

Har suttit och sträckläst dollyblond's blogg nu i ett par timmar. Har suttit och snyftat högt till hennes djupa texter om hjärtesorg. Det är sättet hon väljer att placera orden på som får mig att rysa. Jag har inte läst den på flera månader, men mest inte under sommarens gång. Hur kunde jag? Det är som att begå ett brott. Finns det någon mer äkta och framförallt mera cool bloggerska i Sverige? Jag tror icke det people.

Nu ska jag se på fångarna på fortet. Back to the 90's eller vd säger ni? Får mig en rejäl dos med minnen utav bara tanken på det programet.
Jag ser framför mig hur jag och Jossan sitter uppkrypta i hennes soffa hemma på tullhusvägen 22. Pyjamaserna är på och framför oss så har vi en varsin aladin-mugg fylld med popcorn.
Minnen ur min uppväxt som jag aldrig kommer att glömma. Mitt andra hem, tullhusvägen 22. Och jag kan bara inte låta bli att undra, vart f-a-n tog tiden vägen???

Nej somsagt, fångarna på fortet var det som stod på schemat nu. Det är "idol" V.s "let's dance" och nörd-Lisa bänkar sig framför tvn, uppkrypt i soffan och på bordet så står det en stor fet skål med popcorn. Precis som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Elise

så jävla rätt, när jag började läsa hennes blogg kom verkligen en helt ny sida av bloggvärlden fram, hon är faktiskt inget annat än underbar.

2010-08-25 @ 13:17:15
Postat av: izabelle

tack sötnos!! :) <3

2010-08-25 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0