Du och jag. Jag och du. Vi två.

Tänk att du och jag klickade på det stättet som vi så snabbt gjorde. Tänk att jag skulle finna en sån fin vän i dig. Du är liksom som min bättre hälft, min egna rådgivare och min stöttepelare i tuffa tider. Det är en trygghet för mig att veta att jag kan vända mig till dig vad det än gäller. Att du finns här för mig hela tiden. Du fullbordar mig. Du gör mig hel.
Jag är så obeskrivligt lycklig över att jag har dig och så tacksam så det finns inte. Inga ord kan beskriva det, inga alls.

Idag är det din dag. Idag fyller du 18 år. Grattis Jessica! Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jess

Pluttefia! Så galet fina ord, och jag blir rörd! Tacktack och tack! Jag älskar dig med <3

2010-08-16 @ 16:52:40
URL: http://jessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0