Hola

Helgen spenderade jag blandannat med Ida och Malin, bakade bullar, kollade på film, åt bullar, åt nachochips + guacamole och pratade massa skit.
Under lördagen var jag på skansen tillsammans med Jess, Emilia, Madde och Sandra. Det spöregna och dagen blev absolut inte så bra som man trodde. Rättså misslyckat dvs.
Och hela söndagen låg jag och degade framför tvn och gjorde absolut ingenting. Skönt.

Igår var det skola. Och jag måste nog ta och berätta att det kan ha varit den mest meningslösa skoldagen någonsin under dom snart 12 åren som jag har gått i skolan. Jag hade bara håltimme efter håltimme. Visst kan det vara skönt med håltimmar. Men ingenting är roligt när det blir för mycket haha.


Trött tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0