Inte längre sommarlov

Första dagen i skolan, första dagen på riddarfjärdens gymnasium. Allting gick prima, och man ska väl inte klaga egentligen. Men att säga att jag inte saknar mina förra skola vore att ljuga, att få gå klart mitt sista år där hade verkligen varit det ultimata. Jaja..... Ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar.

Idag fick vi busskort, skåpnycklar och information i mängder. En klassisk första dag helt enkelt.
Fick sluta runt två och då åkte jag raka vägen hem, skönt som fan. Är så svinigt trött så det finns inte. Att gå upp kl sju i morse har alltså satt sina spår. Speciellt när man är van att gå upp runt ett ca. Men ja, man vänjer sig ju med det med. Det är det allting handlar om just nu, att komma in i rutiner och vänja sig och ja, då brukar det bara flyta på liksom.


Hittade ingen bättre bild. Skolan i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0