Because you’re no goddamn Romeo

Sjukstuga i mitt rum. I morse hade jag feber, men tror att det har gått över nu. Har degat i sängen hela dagen och kollat på filmen "Pojkarna i mitt liv" med Drew Barrymore i huvudrollen. Sjukt jävla bra film alltså (även sjukt lång, 3½ timme).
Till middag blev det grillen. Känner mig ruskigt fräsh idag alltså haha. Ska snart ta en dusch och sen kanske fixa sällskap eller helt enkelt spendera kvällen med mamma i soffan framför "Pirates of the caribbean", det lockar lite.

Nu har gänget spånat lite planer för nyår och dom ser i alla fall lite mindre oklara ut nu. Halva kvällen är klar och halva är oklar. Vi får helt enkelt fortsätta att slå ihop våra kloka huvuden och bolla idéer. Dock utan Michel, för han gnäller bara hehe. Men som det ser ut nu så kan det bli lite lyckat ändå, trots att vi är ute så jävla sent med att planera detta. Det kommer i alla fall inte att slå förra årets nyårsfirande, för det är helt enkelt svårslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0