Don't let them say you aint beautiful

Jag är på ett sånt fakkat jävla humör alltså. Ser inte posetivt på någonting alls. Citerar Ida från våran konversation tidigare idag - "Varför ska du alltid tro det värsta??????????". Bra jävla fråga alltså. Man har sina perioder. Sina svackor. Men det går över och jag måste ju ta och berätta, att jag gav det en rejäl knuff till rätt riktning idag när jag beställde ett par nya kilklackar från Nelly.
14 centimeters ren kärlek. Helvete vad glad man blir över något så "litet" som ett par skor. FAN vad jag gillar't.

Nu ska jag fortsätta att spendera tid med spotify! Listan "L to the ove" spelas och jag deppar. Fan vad töntig jag är. Note to self: Jag måste radera min oändliga lista med kärlekslåtar på spottan. Inte ikväll. Men nån gång mycket snart. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0