Fredag


I morgon bjuder mina favoritsystrar (se bild ovan) in till stormiddag i deras crib. Varje jävla favorit är injuden. Jag är så nöjd för det kommer bli så jävla roligt. Dock så är planerna just nu oklara för vad som händer resten av kvällen då inte alla är 18 än och alltså inte kan joina utgång. Vi får väl se.

Tidigare ikväll så klädde jag och mamma granen, så jävla mysigt. Nu är julkänslan på plats. Ni anar inte hur mycket jag längtar till julafton, dels för alla presenter (vet i stort sätt allt jag kommer få då jag har pekat ut exakt) och dels för att vi i år ska fira med hela stora släkten. Alltid lika trevligt. Längtar verkligen.
Nu ska jag försöka slita mamma och pappa från Robinson och istället kolla på Gladiator.
Peace and loveeeee!


Kommentarer
Postat av: Mari

Meh så jag är ingen favvis :'(

2010-12-18 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0