Just thinking back to where we started

Sorry för att jag är lame och inte bloggar, men jag har ingenting speciellt att berätta.
Jag har prao nu men fick avslag från min praoplats så just nu är jag skriven på pappas jobb. Men sen att jag inte är där är en helt annan sak, haha. Så ja, jag går mest hemma och tar det lugnt. Är uttråkad till max när dagen lider mot sitt slut, men ska inte klaga.
Längtar som inåt helvete tills i morgon då jag ska duscha, fixa håret, sminka mig och klä på mig anständiga kläder. Att glida runt i mjukisar och en stor tröja, osminkad med håret i en slarvig toffs dag ut och dag in må låta skönt men fan vad tråkigt det blir i längden.

I morgon ska jag alltså in till skolan för att lämna papper ang. praktiken (inte alls sent, nej nej) och sen ska jag förmodligen träffa Ida och Malin, vi har inte riktigt bestämt oss än. Så det är så min fredag kommer se ut.
På lördag blir det utgång och jag längtar som fan. Var ju ett tag sen.

Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0