Man väcker en ångest när man släcker en annan

Spenderade min fredagskväll jag med Ida, Mari och hela goa grabbgänget hemma hos Kim i hans nya lägenhet, riktigt fräscht. Jag, Ida, Mari och Michel spelade "truth & dare" som jag har på iphonen, men när man är spiknykter så går det ju inte prima haha. Efter några timmar så vart jag och tjejerna hämtade av Malin och Dennis som hade varit på bio. Väl hemma hos Mari så svullade vi lite framför en bra rulle och sen somnade vi runt tre någon gång skulle jag gissa på.

Lördagen spenderade jag hemma. Planerna var att laga mysmiddag med favoriterna, men det blev uppskjutet så på kvällen joinade Malin mig och vi mös ner oss i sängen framför tvn med te och popcorn. En jävligt lugn kväll alltså, och vi har ägnat våran Söndag till att göra precis samma sak. Skönt!

I morgon är det träning. Jag vet inte om jag är tillräckligt frisk för att börja träna igen. Vet inte ens om jag vill fortsätta. Vet ingenting. Fuck it.

Kommentarer
Postat av: malin

Ger du upp så är jag villig att tillsammans finna ett nytt träningssätt. omotiverad tjej here I am. Behöver bli lite pushad! Dock är bandyn bra för dig babe

2010-12-05 @ 22:17:49
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0