Sliten

Utgång igår. Dock inte en sån lyckad sådan. Först förade vi på Nivå, billigt och bra och sen drog vi till Ego där det var najs som fan. Alkoholen flödade och vi hade trevligt sällskap. Men jag var ändå inte riktigt på så bra humör som jag annars kan vara. Det första jag gjorde när vi kom till Ego var att droppa min iphone på stengolvet så den la av totalt. Helt jävla stendöd. Mitt hjärta brast lite om jag ska vara ärlig. Sen så fortsatte kvällen med tråkigheter. Jag började bråka med Felix, så han hatar nog mig lite nu haha och ja, så fortsatte det. Jag, Mari, Martin och Micke drog så vi hann med 20 över ett bussen hem, jävligt lamt men ändå skönt. Eftersom vi hann med bussen så åkte jag istället hem och sov för jag lyckades charma pappa sådär mitt i natten så han kom och hämtade mig vid busshållsplatsen. Guldvärt att få somna i sin egen säng. Sen att jag vaknade kl 6 och var så jävla bakis så jag bara ville dö, är en helt annan femma.

Idag har jag chillat hemma, druckit flera liter utav allt som går att dricka och sen runt tre så drog jag hem till Ida. Även Malin kom dit efter ett tag och vi påbörjade då våran mys-söndag. Laga middag och prata i mängder. Både förrätten och middagen lyckades vi med, men efterrätten vart kaos. Men jag uppskattar att jag fick umgås lite med mina fina favoriter, alltid lika jävla bra. Alltid.

Nu ska jag dra mig mot sängen, känner att jag behöver utfylla ett antal timmar sömn. I morgon ska jag möjligtvis upp svintidigt för att åka till färentunaskola och kollade på när Idas lillasyster lussar. Det är ju trots allt lucia i morgon. Sjukt vad tiden går.


Emil, Mari och Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0