Saturday night

Kvällen hemma hos Ylwa och Mallan blev lyckad som fan. Dom bjöd på middag och trots att dom glömt en grej i varmrätten så vart det skitgott. Till och med cheesecaken som dom lagade till efterätt var god, vilket är ovanligt för mig att tycka eftersom jag lider av ost-fobi. Får även passa på att tacka Ylwa och Malin som la ner så mycket tid och energi för att fixa denna lyckade middag för hela gänget på ca 15 pers. Possiposs på er!

Vi var kvar hos systrarna Forsberg i några timmar tills vi drog vidare hem till Joppe i sumpan där festligheterna fortsatte. Sist jag var med gänget hemma hos Joppe så lindade vi in hela Malin i plastfolie, vilket var en jävligt rolig syn måste jag erkänna, och den här gången var det min tur. Det gick ju lite sådär för mig att gå runt med det, ramlade både åt höger, vänster, fråmåt och bakåt. Malin lyckades filma ett rättså roligt klipp när jag går ut i hallen och ska in i vardagsrummet, men ramlar rätt in i garderoben haha, kan vara därför jag har haft så jävla ont i kroppen både igår och idag. Eller så beror mina smärtor på att jag slängde på mig mina nya 14 centimeters klackar, trodde att det skulle gå fin fint att gå i dom för det är ju kilklack. Tänkte dock inte på att sulorna möjligsvis kunde vara liiiiite hala att gå med på snön. Men det fick jag bevisat för mig under kvällen. Jag vet ärligt inte hur jävla många gånger jag ramlade under kvällens gång alltså... Skrapade upp hela ryggen när jag sprang efter Ida i trappan i Alvik och ramlade. Jag säger bara aj.

Jag, Malin och hennes man kom hem till Mallan runt fyra om jag inte minns fel, och somnade inte långt därefter. Både igår och idag har jag mått som jag förtjänar. Bilder kommer när Malin lägger upp.

Later dude's


En Malin inlindad i plastfolié, hemma hos Joppe i Maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0