These four walls

Helg!!! Känns skönt..... Dock är jag fortfarande sjuk så kvällen kommer spenderas hemma. Lite små fail. Jag är så jävla sugen på utgång, men i helgen är alla upptagna så det verkar inte bli något. Partypoopers. Haha nejdå, får ta igen det nästa helg!!

I kväll blir jag alltså bara hemma, vilket betyder att jag ska se på Idol med la familia. Helst hade jag sluppit. Jag har så äckligt svårt för att bestämma mig över vilka två som jag vill ska gå vidare till finalen. Alla tycker att Jay är en självklar vinnare. Han är svinbra, det är han. Men jag blev jävligt besviken på hans jävla knarkskandal som utspelade sig för några veckor. Jag tycker att han var skit stark som gick ut med att han knarkat osv och han fick tittarnas stöd. Men sen (om jag har förstått det hela rätt) så festade han och Olle tillsammans för några veckor sen och då hade han blivit erbjuden att röka på - och gjorde det. För det första, varför dra ut och festa mitt under hela Idol? Låter väldigt onödigt. Sen vad fan dom gör när allt detta är över är en annan sak, men mitt under hela cirkusen? Osmart.
Men ja, det känns lite oproffsigt gjort från bådas sida och yada yada. Jag vill i alla fall att Minnah går vidare i kväll, mest för att det vore kul om en tjej som vann för det var ju några år sen, sen för att hon är förjävla duktig också.

I morgon ska jag i alla fall träffa fina tjejgänget och vad jag vet så ska vi på julmarknad på dagen och på kvällen så ska jag, Ida och Malin laga mysmiddag. Det låter awesome.


Verserna är jävligt bleka men refrängen är bara kärlek rakt igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0