Drive until you lose the road

      
Igår drog jag först och mötte upp Ida i Barkarby vilket gjorde mig väldigt glad. Hade inte träffat Idisen på flera dagar innan det så det behövdes. Efter det så åkte jag vidare hem till Jesper där kvällen/natten spenderades i sängen framför en serie som han laddat ner. Vaknade runt tolv i morse och kollade sedan på tv tills jag drog runt två för att återigen möta upp Ida i Barkarby och sedan åka mot staden. Vi gick mest runt och var nojjiga för att bli bombade. Vet inte hur många gånger det åkte förbi ambulanser samt polisbilar. Roligaste måste ändå ha varit inne på donken när vi satt precis vid dörrarna till utgången och Ida flög tio meter upp i luften när dörrarna smällde igen (det lät jäääävligt högt). Hela hennes ansiktsuttryck var verkligen "EN BOOOOOOOOOOMB", killen bredvid oss fick sig ett skratt i alla fall. Schysst av Ida att bjussa på det!

Nu sitter jag här och är ungefär lika fräsh som jag ser ut (se bild), alltså ruskigt ofräsh. Jag flashar även mina nygjorda naglar (se bild). Även dom är ungefär lika fula som dom ser ut. Men den smällen får jag ta för det var fan värre innan. Snart ska jag joina sängen och lär somna på två röda. Har inte varit såhär trött sen jag kom hem från Rhodos tror jag. Då är det illa. Nighty nighty people. Nyår i morgon, tagga!!!











Kommentarer
Postat av: worlds greates malin

hoho jag veeeet, igår var jag på fett me mys humör. kändes great. men vänta du bara. Tror minsann att det smyger sig på dig med snart ska du se. Du har ju det bästa just nu. Fjärilar i magen och lite spänning ;D

2010-12-31 @ 14:06:47
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0